tiistai 28. helmikuuta 2017

Fiona ja Pompom, Pompom ja Fiona

090217 Linssilude Pompom pitää poseerauksesta. Fionakin haluaa olla kuvassa.

"Kuvaa mut!"

"Tämä on mun parempi puoli."

"Osaan istua myös tälleen rennosti."

"Tuliko siitä hyvä kuva?"

"Mitäs tuolla tapahtuu..."
"Minäkin haluan kuvaan!"

"Osaan poseerata parhaiten, koska olen vanhin!"

"Poseeraan oikealta..."

"Kaihoinen katse kaukaisuuteen toimii aina."

"Poseeraan myös etuvasemmalta."

"Miksei kukaan kuvaa mua!"

"Ota myös kuva mun vasemmasta puolesta."

"Minä kanssa!"

"Minäkin olen hyvä poseeraamaan!"

" Minä oikealta."

"Ja sitten minä vasemmalta."

"Dramaattinen katse suoraan kameraan."

"Ai, enemmän toimintaa? Kyllä onnistuu!"

"Vaarallinen lelu yrittää olla muka viattomana sohvalla."

"Agentti Pompom tulee apuun!"

"Lelun deaktivointi: olet mennyttä!"

"Äläkä yhtään yritä karata!"

"Oliko tuo hyvä?"

"Aikauheeta, karvat meni huonosti!"

"Minne se lelu hävisi?"

"Hahaa!"

"Tällä kertaa et pääse pakoon!"

"Öhöm, minäkin haluaisin kuvaan."

"Me voidaan olla molemmat kuvassa!"

"Näin!"

"Pompom luulee olevansa universumin keskipiste."

"Salainen Agentti Pompom on aina paikalla!"

"To-del-la-kin."

"Olen erittäin salaisissa peitetehtävissä..."

"Tavoitteenani on pelastaa maailma!"

"Pompom aina dramatisoi."

"Mutta maailma PITÄÄ pelastaa!"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti