maanantai 13. maaliskuuta 2017

Minä tarzan!

260217 Björn on nallemaisen olemuksensa lisäksi pentueen huimapää. Yksi lempipuuhista on tarzanin leikkiminen.

"Mieleni minun tekevi,  aivoni ajattelevi, korkealle kurkotella, kattoon kiivetä kipaista."

Tää rullattu ovi on hyvä kohde!"

"Ponnistus ja hyppy! "

"Kynnet pysyy  tässä hyvin kiinni."

"Oho, nyt se rupesi vaappumaan."

"Erikonen liaani."

"Sen kimppuun täytyy yllätyshyökätä."

"Hmm, voisikohan tuonnekin kiivetä.."

"Kokeilen."

"Katso Gustav, olen tarzan!"

"Aika lörppö liaani sulla."

"Tässä voi roikkua myös tälleen alaspäin.."


"Niinkuin laiskiainen! - Minä kanssa!"


"Höh, ei sinne mahdu kuin yksi tarzan kerrallaan."

"Mä olen kaikista paras tarzan!"

"Suurin ja kau...voi ei, ote kirpoaa."

"Se tarkoittaa, että voi kiivetä uudestaan!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti